işte Benim stilim 8 Haziran izle Yeni Bölüm Tek Parça !! 08.06.2015



İşte Benim Stilim 8 Haziran özeti: Güzel Duygusal Bi Program ile Tv8'in Yayınladığı işte Benim Stilim'de Bu Gün Kızlar'dan Bazıları Üzücü Haberlerden Dolayı Baya Göz Yaşı Akıtacağı Gözüküyor.İşte benim Stilim Güzel Bir Program ile sizlerle Kaldığı Yerden Devam ediyor...

işte Benim stilim 8 Haziran izle,işte Benim Stilim Yeni Bölüm izle,işte Benim Stilim Son Bölüm izle,işte Benim Stilim 08.06.2015 izle,işte Benim Stilim Son Bölüm Tek Parça izle,işte Benim Stilim izle 08 Haziran 2015 Tv8,işte Benim Stilim 8 Haziran 2015 izle

işte Benim Stilim” de yeni yarışmacılar birinci olmak için mücadele edecek, günün konsepti ile jürileri etkilemeye çalışacak. Nerede nasıl giyilir? en fazla ben bilirim iddiasında bulunan birbirinden renkli yarışmacılar, her hafta elenmemek için kıyasıya yarışacak. Yarışmacılar her hafta kendilerine verilecek ödül ile haftanın konseptine en uygun kıyafetleri bulup almaya çalışırken, ekran karşısındakilere doğru giyinebilmenin tüyolarını vermeye devam edecekler.

Her hafta en popüler şarkıcıların konuk olacağı “işte Benim Stilim ”de konuklar şarkılarını seslendirirken, yarışmacılar, podyumda yürüyecekler. Nur Yerlitaş, ivana sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve öykü Serter’le “işte Benim Stilim” hafta içi her gün TV8’de!

Labels: , , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.