Ben Bilmem Eşim Bilir 15 Haziran izle Tek Parça HD 15.06.2015


Ben Bilmem Eşim Bilir 15 Haziran Özeti: Kanal D'nin Severek izlenen Programı Ben bilmem Eşim Bilir 15 Haziran'da Da Baya Eğlenceli Ve Heyecanlı Dakikaların Yaşanacağı Gözüküyor.Bakalım Ben Bilmem Eşim Bilir'de bugün'ün Talihli Yarışmacısı Kim Olacak Şimdiden Merak Konusu Olacağı Gözüküyor...

Ben Bilmem Eşim Bilir 15 Haziran izle,Ben Bilmem Eşim Bilir Son Bölüm izle,Ben Bilmem Eşim Bilir Yeni Bölüm Tek Parça izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 15 Haziran 2015 izle,Ben Bilmem Eşim Bilir izle 15 Haziran 2015

“Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu özel bölümünde Damla – Ramazan Poyraz, Yasemin – Abdurrahman Kamali, Zeynep – Okan Başkan, Röya Babayeva – Qadir Hasanov çiftleri yarışacak.
Ben Bilmem Eşim Bilir, “12’den Vur Beni” ile başlayacak. 4 bayan aynı anda eşlerine tenis topu fırlatarak yapıştırmaya çalışırken beylerin sergilediği kıvrak hareketler herkesi güldürecek.
Beylerin hırslarını ve hızlarını ortaya koyacakları ikinci oyun “Karate – 2.Kuşak” olacak. Hanımlar, eşlerinin performansları karşısında bir hayli şaşıracaklar.

Labels: , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.