Unutma Beni 1483. Bölüm izle Tek Parça Son !! 11 Mayıs 2015 #UnutmaBeni


Unutma Beni 1483. BolumUnutma Beni 1483. Bölüm Özeti: Sosyal Medyada epeyce hayranı artan yerli diziler içinde gelmesi nedeniyle Unutma Beni dizisini sizler için epey bir araştırdık. Unutma Beni 1483. bölüm 11-05-2015 te hayranlarını ekran karşısına kitleyecek her zaman yaptığı gibi. Arama motorlarında devamlı yapılan arama kelimeleri şu şekildedir Unutma Beni 1483. bölüm Hd izle Unutma Beni dizisi son bölüm bir hayli hareketli olacağına inanıyoruz.

son bölüm yeni fragmanı baya heyecanlı gözüküyor. Unutma Beni geçtiğimiz hafta ki bölümüyle oldukça kendinden söz ettirdi. Hayranı her hafta artan yerli dizi Unutma Beni 1483. bölüm 11-05-2015 ardından da eski sevenlerine merhaba diyecek. seyrettikten sonra bu bölümle ilgili görüş beyan edebilirsiniz

Unutma Beni 1483. Bölüm Full izle 11-05-2015,Unutma Beni 1483. Bölüm Full Tek Parça izle,Unutma Beni 1483. Bölüm Full Tek Parça seyret,Unutma Beni son bolum izle,Unutma Beni 1483. Bölüm Hemen izle,Unutma Beni 1483. Bölüm Youtube izle,Unutma Beni 1483. Bölüm Takılmadan izle,Unutma Beni 1483. Bölüm Tek Parça HD izle,Unutma Beni 1483. Bölüm izle ,Unutma Beni 1483. Bölüm izle

Konusu :
Oyuncular : Osman Karakoç (Ali), Didem Özkavukçu (İlkay), Gülşah Çamoğlu (Asuman), Cüneyt Mete (Kenan), Ayfer Dündar (Çiğdem), Kurtuluş Şakirağaoğlu (Hikmet), Berivan Özyiğit (Emine), Olcay Kavuzlu (Şerif), Sabri Özmener (Rıfat), Berfu Öngören (Ceylan), Füsun Günuğur (Şeker Hala), Damla Kaya (Esra), Mithat Erdemli (Rauf), Gürsan Pirionurlu (Erdem), Emir Alıcıer (Özgür), Ezgi Baran(Reyhan), Mine Medya Haktanır (Güleser), Anıl Adıgüzel (Volkan)
Konusu: Romantik bir aşk ikilemini anlatan Unutma Beni dizisi mükemmel iki arkadaşın hikayesini sunuyor. Çok iyi dost olan ikiliden biri evlenmeye hazırlanırken diğeri ona aşkını itiraf eder. Bunun üzerine kafası karışan adam mükemmel anlaştığı dostunun aşkı ile evlenme üzere olduğu kadının aşkı arasında kalır. Israrla aşklarının ardında duran ve nihayet evliliğe ilk adımlarını atan Ali ve İlkay’a, Nazlının verdiği haber, tam bir soğuk duş etkisi yapmıştır: Nazlı’nın bebeğinin babası Ali’dir ve bu DNA raporu ile belgelenmiştir. Acaba bu rapor doğru mudur, yoksa bu da Rauf ile Nazlı’nın bir oyunu mudur?
Emine ve Şerif’in evliliği ise Mehtap yüzünden krizdedir. Yıllar sonra zengin ve paralı olarak dönen Mehtap, oğlu Özgür’ün velayetini istemektedir ve almaya da kararlıdır. Uzayan davalar, pahalı avukatlara karşı Şerif’in pek bir şansı yoktur. Oysa oğlunu kaybetmemek için ölümü bile göze almıştır. Şerif’in bu yolda her türlü çılgınlığı yapabileceğini bilen Emine, kocası yeniden hapse girecek diye uykusuz geceler geçirmektedir. Bir de kavga etmek için bile olsa, Şerif ve Mehtap çok sık bir araya gelmektedir ve Emine eski aşkın depreşmesinden ölesiye korkmaktadır.


Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.