Beni Affet 781. Bölüm izle Yeni Bölüm !! Star Tv 27 Mayıs 2015 #Beniaffet


Beni Affet 781. Bölüm Özeti: Online platformda en çok aratılan türk dizileri arasında geldiğinden dolayı Beni Affet tv dizisini takipçilerimiz için biraz araştırdık. Beni Affet 781. bölüm 27-05-2015 tarihinde hayranlarını ekran karşısına toplayacak her daim böyle olur. Google'de genelde girilen arama kelimeleri bu şekliyledir Beni Affet 781. bölüm Beni Affet dizisinde bu hafta epey bir ilginç gelişmeler olacak

Beni Affet 781. Bölüm Full Tek Parça izle 27-05-2015,Beni Affet 781. Bölüm Hemen izle,Beni Affet 781. Bölüm Full Hd seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 781. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 781. Bölüm Takılmadan izle,Beni Affet 781. Bölüm Full izle,Beni Affet 781. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 781. Bölüm izle ,Beni Affet 781. Bölüm izle

son bölüm fragmanı oldukça hareketli gözüküyor. Beni Affet geçtiğimiz hafta ki bölümü ile epey bir yankı uyandırdı. Hayranı her hafta artan yerli dizi Beni Affet 781. bölümü ile 27-05-2015 akşamında yeni ve eski hayranlarına merhaba diyecek. Sizde bölüm ile ilgili görüş beyan edebilirsiniz

Konusu :
Oyuncular : Nusret Şenay, Ulviye Karaca, Mert Altınışık, Gaye Turgut, Murat Danacı, Şeyma Korkmaz, Özgün Çoban, Gamze İğdiroğlu, Ötüken Hürmüzlü
Konusu : Star televizyonunun tiyatro kökenli dizisi olan Beni Affet, kuralcı bir babanın çocuklarına yaşattıklarını anlatan bir dizi. Tiyatro kökenli oyuncuları ile dikkat çeken dizi izleyenlere dramatik bir hikaye sunuyor. Focus Film tarafından Show TV için çekilecek olan diziye son katılan oyuncu Gaye Turgut oldu. Güzel oyuncu, Türk Malı, Yahşi Cazibe, Kanıt, Akasya Durağı ve Yamak Ahmet dizilerinde de oynadı. 10 Ekim'den itibaren hafta içi her gün yayınlanacak olan 'Beni Affet' kadrosunda açıklanan ilk isimler 'Deniz Yıldızı'nda oynayan Özgün Çoban, Nusret Şenay, Ulviye Karaca, Murat Danacı ve Şeyma Korkmaz olmuştu. Dizinin ana karakterlerinden Osman Kozan'ı canlandıran Ankara Devlet Tiyatrosu sanatçısı Nusret Şenay, karakterini ve diziyi anlattı. "Osman, Kayserili işadamı. Liseden terk. Kendi kendini yetiştirmiş. Mobilya kralı. Zengin, iki kız, bir erkek çocuğu var. Ayrıca bir de evlatlığı var. İşlerini ve ailesini demir yumrukla yönetiyor. Katı ve acımasız olmayı prensip sahibi olmak zannediyor." Kadın karakterleri sevdim "Hikayeyi ilk okuduğumda roman okuduğumu zannettim. Entrikaların bol olduğu bir senaryo. İlk üç bölümü roman okur gibi okudum. Özellikle kadın karakterleri çok sevdim. Hatta bir karakter var, onu 'Keşke ben oynasaydım' dedim. Farklı bir dizi olacak. Kişilerin kabuğunun altındaki ilişkileri anlatan bir dizi. Görünen köyün kılavuz istediğini izleyici görecek. Her şeyin göründüğü gibi olmadığını anlatacak." "Dizide yeni oyuncular da var. 25-30 yıllık bir tecrübeye sahibiz, bu tecrübeden yararlanmak isteyen olursa seve seve yardımcı oluru m. Ankara'da son dönemlerde dizilerin çekilmeye başlanması umut verici. İstanbul koca bir ülkeye yetmiyor. Ankara'nın Devlet Tiyatroları gibi büyük bir avantajı var" dedi.

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.