Beni Affet 773. Bölüm izle Tam Bölüm !! 15 Mayıs 2015 #Beniaffet


Beni Affet 773. Bölüm Özeti: Beni Affet’te Berat’ın ölüm şokunu üzerlerinden aymaya çalışan Nazire ve Kozan Ailesi bu defa, Nalan’ın hedefinde kalıyor! Bir çeşitli mutluluğu yakalayamayan Feride ve Cünet Nalan’dan gelen tehlike karşısında nasıl önlemler alacaklar? içi kötülükle dolu olan Nalan sebep Feride ve Cünet’te takmış halde! bütün pis çamaşırları ortaya çıkan Nalan daha neyin peşinde? Beni Affet son bölüm Star TV’de yayında izle…

Beni Affet 773. Bolum izle,Beni Affet 773. Bölüm Full Hd Online izle,Beni Affet Son Bölüm izle,Beni Affet Yeni Bölüm Tek Part Son izle,Beni affet 773. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 15 Mayıs izle,Ben, Affet 773. Bölüm izle

Nalan, Feride ve Cüneyt’e tuzak kuruyor.
Bahar ve Kemal, oğulları Yusuf’un rahatsızlanması nedeniyle hastanededir. Berat’ın gölgesini hala üzerlerinde hisseden karı kocanın, birbirlerine yaklaşmak için içi gider. Herkes Yusuf’un iyi olması için dua eder. Sait Leyla’ya ulaşmaya çalışırken, namusunu temizlemek arzulayan Kader, Sait’le evlenebilecek midir?

Cüneyt, Feride’nin riskli geçen hamileliği nedeniyle karısının üzerine titrer. Daha büyük bir aile olmaya hazırlanmakta olan karı koca, Nalan’ın üzerlerine göndereceği yeni tehlikeden habersizlerdir. Seyhan’ı Cüneyt’e karşı dolduran Nalan, yeni planı için ne gerekiyorsa yapmaya hazırdır.

kelime sayısı: 136

Labels: , , , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.