Ütopya 9 Nisan izle Son Bölüm !! Tv8 #Ütopya


Ütopya 9 Nisan Özeti: Tv8'in Vazgeçilmez Programı Ütopya Bomba Gibi Bir Bölüm ile izleyenleri Her Zamankinden Biraz Daha Fazla Heyecanlandıracak Bir Bölüm ile 9 Nisan 2015'te Tv8 de Sizlerle Bölüm Yayınlandıkyan Hemen Sonra Sizlerle..

Ütopya 120.Bölüm izle, Ütopya 9 Nisan 2015, Ütopya acunn izle, Ütopya izle,Ütopya izle 9 Nisan 2015, Ütopya izle 9 Nisan 2015 Tv 8, Ütopya son bölüm izle,Ütopya 9 Nisan izle,Ütopya Panaroma 9 Nisan izle

Ütopya 9 Nisan 2015 izle 120.Bölümü Yeni elemeden sonra ve ailesi ile tanışacak olan daha ve bizlerin karşısına tekrardan yeni bölümde geldi en iyi yarışmacı adayları ütopya yerleşme başladılar bir eksiğim var mı yardım edecek falan varsa semih o yüzden de bu kararından ilk günden uygulamaya başlıyorum bak yine geldin hiç bu kadarını beklemiyordum bu günler iyi günler yani gelemem ki sonuçta ben bir liderin diyecektir önceki yarışmacı adaylarından kendi 

Ütopya 9 Nisan 2015 izle  yardım etmesini istiyordum fakat kalınca yardımcı olamazsın sana ona geliyor demek ama sana göre değil bana göre değil beceremem ama yaparım ama çalışmaktan asla kaçmam rahat ol yani süt dolu şey hiçbir şey olamaz yani yapacak bir şey yok ne diyorsun kardeşim bundan sonra ne yapabiliriz peki altar yeni yarışmacıları bahadır tokgöz gezdirmeye başladı ve kaldığı yerleri nerde şey yapacağını kahvaltılarını yapıp yapmadığını müşteriler gelince nasıl Ütopya son bölüm izle

sağlandığını öğretecek ve güzel bir şekilde davet'i bekliyorsunuz ve çok güzel düşüncelerim vardı ve yani nereye yapılacağını nasıl lastiklerin çiçeği çevireceğini gibi bu tür şeyler iyi bir şey biliyorum şimdi bugünlük güney valla o yüzden hiçbir şeye karışmayacağım işte dediğim gibi daha çok kralcılar var ya o yüzden onları da malzemeleri olmak istemiyorum ben daha çok 


fazla yani ortada kalmak istiyorum evladın paylaşmayı çok seviyorum ben yarışmacılar için yaptıkları ayağım ağrıyor o yüzden de orada oturabilirsin olmasın diye şimdi yanımda oturuyorsun o kendi bütçemizden verdik adam şimdi kendi yani o yüzden de hiçbir şey 


yapamıyoruz güzel oldu yani aslında şöyle bir şey de söyleyim sana bir şey olarak söylemiştim inansam mı yedin mi zaten bir şey yapacak daha sonra da zarara olmadan da bitmesin herkese yeni bölümü ile görüşecek mi aynı dakikada kızların yatak odasında meral kendisi olan tavırlarından aybüke serzenişte bulunuyor aybüke bir kere sen benim çok sinirlendiriyor sun 


Ütopya 6 Nisan 2015 izle çünkü çok zaman oldu gösteriyorsun ben seninle yakın olmak büyük bir problemim yok aslında yani kimsede olmayacak ama yine de birtakım doğuş sanada gelir buda fark yaratıyor herşey cümle kurunca bende bunları çok şaşırıyorum aragazı buketin konusu sabah yaşanan tartışma ile ilgiliydi o yüzden kahvaltı yapıyorsunuz şube açık kalmış 50 kere uzak uyardı nasıl yani bağırmayın tamam da nasıl yani ben niye gitmeyeceksin o zaman diyecek mi onları aradım da büyük bir kavga

Labels: , , , , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.