Survivor 8 Nisan izle Tek Parça !! #Survivor


Survivor 8 Nisan Özeti: Tv8'nin Fenomen Programı Survivor Bomba Gibi Bir Bölüm ile Yine izleyenleri Ekran Başına Kitşeyeceği Gözüküyor Bu Hafta Kimin Eleneceği Herkes Tarafından Soru işareti Olacağı Gözüküyor.Bakalım Elenecek Olan Oyuncu Şimdiden Merak Konusu Olacağı Gözüküyor....

Survivor 8 Nisan izle,Sırvivor izle 8 Nisan 2015 Tv8,Survivor Son Bölüm izle,Survivor Yeni Bölüm izle,Survivor 8 Nisan Full izle,Survivor 8 Nisan 2015 izle 

 Acunmedya ekibini ziyaret etti.Geçen sezon yaşadığıa nıların yeniden canlandığını belirten Karel, ayrıca bu sezon Survivor All star'da yarışan birbirinden güçlü yarışmacılar hakkkında da değerlendirmelerde bulundu.
ADAMI GERİ ALMAYA GELDİM
Dominik'te çok güzel anılarım var, geçen seneden kendime bir ada yapmıştım. O ada da 3 gün yaşadım tek başıma adanın tapusunu üstüme yapacaktım ama olmadı yarışma bitti. Çok güzel dostluklarım oldu. Geçen sezon yarışmada çok açlık yaşadık. Çok istediğim bir şey vardı. Buraya Survivor olarak değil de tamamen tatil amaçlı gelmek istedim.
 SURVIVOR ALL STAR'DA FAVORİM..
Ben kişilik olarak mesela Hasan'ı çok beğenirim. Çok da eski arkadaşımdır Hasan, kimin birinci olacağına halk karar verir gerçi ama benim için kızlardan Berna iyi gidiyor. Merve Oflaz'dan daha iyi performans beklerdim bu sene.
 SERENAY'A KIZGIN DEĞİLİM
Kendi adıma şunu söyleyebilirim ki ne Ahmet Dursun ne de Merve Aydın hatta Seranay'a bile  ki Seranay benim adadan gitmem için gizli yapılan bir kulis sonucu adıma oy da kullanmıştı fakat ben kimseye kızgın yada kırgın değilim kin tutmuyorum kendi içimde...

Labels: , , , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.