işte Benim Stilim 4 Nisan izle Tek Part Son !! #istebenimstilim


işte Benim Stilim 4 Nisan Özeti: Tv8'in Yayınladığı işte Benim Stilim Bomba Gibi Bir Bölüm ile izleyenleri Ekran Başına Kitlemeye Devam Ediyor Herkesin Aklındaki Soru?Bu Hafta Kimin Eleneceği Bakalım işte Benim Stilimde 4 Nisan 2015 Cuma Günü Herkesin Aklındaki Sorunun Cevabı Yanıtlanacaktır.Olacaklar Şimdiden Merak Konusu?

işte Benim stilim 4 Nisan izle,işte Benim Stilim Yeni Bölüm izle,işte Benim Stilim Son Bölüm izle,işte Benim Stilim 04.04.2015 izle,işte Benim Stilim Son Bölüm Tak Parça izle,işte Benim Stilim izle 4 Nisan 2015 Tv8,işte Benim Stilim 4 Nisan 2015 izle

4 Nisan 2015 eleme gecesinde İşte Benim Stilim birincisi belli olacak peki kim birincioldu Çiğdem Çelik kaçıncı olur? İşte Benim Stilim ikinci sezon birincisi kim oldu büyük merak konusu. Yarışmanın birincilik adaylarından biri Çiğdem Çelik..

İşte Benim Stilim yarışmasında birinciliğin adayları Çiğdem Çelik , Nazlı Hamarat , İbilge Uzun , Zeynep Öztürk ve Emel Özkızıltaş oldu. Final gecesinde birinciliğe en uzak isim Çiğdem Çelik görünüyor. İşte Benim Stilim 'den elendikten sonra yarışmaya yeniden dahil olan Çiğdem Çelik 'in asıl mesleği hosteslik. Estetikle kendini baştan aşağı yeniden yaratan Çiğdem Çelik , yarışmada agresifliği ile öne çıktı. 
işte Benim Stilim 4 Nisan final gecesinin aslında birincisi yok gibi. Mevcut yarışmacıların tamamız tarz ve stil yoksunu. Çiğdem Çelik de henüz tarzını bulamamış bir isim. Haliyle İşte Benim Stilim jürisinin onu birinciliğe aday olarak görmesi pek mümkün değil. 
ÇİĞDEM ÇELİK KİMDİR?
Çiğdem Çelik İşte Benim Stilim 'de Nazlı Hamarat ile olan tartışmaları ile tutundu. Programa reyting getiren kavgalarda yer alan Çiğdem Çelik 'kimdir' sorusuna Instagram hesabında verdiği pozlarla açıklık getiriyor. 

Çiğdem Çelik 'in asıl mesleği hosteslim. Özel bir havayolu şirketinde hosteslik yapan Çiğdem Çelik, instagram hesabında üniformalı resimlerine yer vermiş. 

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.