Bugün Yıldızı Benim 14 Nisan izle Son Bölüm !!


Bu Gün Yıldız Benim 14 Nisan Özeti: Ekranlara yeni bir soluk getiren yarışma Bu Günün Yıldızı Benim yeni haftasında 14 Nisan Pazartesi Show Tv canlı yayında ekrana geliyor. Show Tv yayın akışında bu gün neler var? Hayatımıza yeni bir adım atan yarışma Bu Günün Yıldızı Benim saat kaçta? Show TV izle 14 Nisan Bugün Yıldız Benim yeni bölüm (6/04/2015) Show Tv Hd izle

Bugün Yıldız Benim 16.bölüm izle, Bugün Yıldız Benim 14 Nisan 2015 izle, Bugün Yıldız Benim 14 Nisan izle, Bugün Yıldız Benim Son bölüm izle, Bugün Yıldız Benim Yeni bölüm izle

Bugün Yıldız Benim
SHOW TV BİR İLKE DAHA İMZA ATIYOR !
ONLAR SADECE EVİNİN HANIMI DEĞİL,
TÜRKİYE’NİN DE YILDIZI OLACAKLAR !
“BUGÜN YILDIZ BENİM” DİYORSANIZ HEMEN BAŞVURUN !
Show TV ekranları bir ilke daha imza atmaya hazırlanıyor. Yapımcılığını R Film’in üstlendiği “Bugün Yıldız Benim”, sürpriz kadrosuyla yakında izleyicilerle buluşacak.
“Sesime güveniyorum!”, “Sahne performansımla herkesi büyülerim!”, “Giydiklerimle olay yaratırım!” diyen ve kendine güvenini kanıtlamak isteyen hanımlara, hodri meydan!
“Benim neyim eksik?” diye söylenmekten bıktınız mı? Artık ev işleri yaparken şarkı söylemekten sıkıldınız mı? Yoksa altın günlerin aranan yıldızı olmaktan daha fazla şeyler mi istiyorsunuz? Bu sorulara hanımlardan tokat gibi cevap geliyor.

Genç hanımlar ve daima genç kalmak isteyen bayanlar, Show TV ekranlarında, birbirinden değerli jüri üyelerinin karşısına çıkıp ter dökecekler. Müzik dünyasına kendini kanıtlamış koçlarıyla çalışıp ellerinden geleni ardına koymayarak yeteneklerine yetenek katacaklar. Onlar sadece evinin hanımını değil Türkiye’nin yıldızı olmak için kıyasıya bir mücadeleye başlayacaklar.

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.