Beni Affet 745. Bolum izle Tek Parça Son !! 07 Nisan 2015 #Beniaffet


Beni Affet 745. Bölüm Özeti: Star Tv'nin Fenomen Dizisi Beni Affet 745. Bölüm ile izleyenleri Ekran başına Kitleyeceği Gözüküyor.07 Nisan 2015'te Beni Affet Dizisi Heyecana Kaldığı Yerden Bomba Gibi Bir Bölüm ile Devam Ediyor...

Beni Affet 745. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 745. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 745. Bölüm Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 745. Bölüm izleBeni Affet 745. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 745. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 745. Bölüm Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 745. Bölüm izle

Bahar ve Umut, Kader’e anlamlı bir sürpriz hazırlıyor.
Kemal, Aykut’u elinden kaçıranın kim olduğunu öğrenmeye çalışır. Ancak bulduğu ipucu onu Cesur’a yönlendirir. Karısına zorla sahip olan ismin Cesur olduğunu düşünen Kemal, ona yaptıklarını ödetmekte kararlıdır. Aykut’u kilit altında tutan Berat, Cesur’un her şeyi bildiğini öğrenir. Bahar ve Umut ise Kader’e anlamlı bir sürpriz hazırlarlar.
Feride’nin ayrılık kararıyla yerle bir olan Cüneyt, ailesini endişelendirir. Nalan’ın oyunları yüzünden karısını kaybeden Cüneyt, Feride’yi Nalan’ın kirli ellerine bırakmak istemez. Öte yandan Cüneyt’i çok sevdiği halde yüreği yanarak boşanma kararı alan Feride, duygusal bir çöküntü yaşar.
Beni Affet, Star TV’de yayınlanan dram türündeki Türk televizyon dizisidir. 2011 yılında Show TV başlamış olup, 2012 yılında Star TV’ye transfer olmuştur ve halen devam etmektedir. Beni Affet, hafta içi her gün yayınlanmaktadır.
Dizinin Konusu: Başrolde bir taraf da Feride ile Cüneyt diger tarafda Bahar ile Kemal oynamaktadır. Kemal ile Cüneyt iki kardeşi oynayip, her ikisi de sevdiği kız ile evlenmek icin çaba göstermektedir. Dizinin ilerleyen bölümlerde Kemal büyük zorluklara göğüs gererek Bahar ile evlenebilmeyi basarabilmis, 1 çocuğu olmuştur. Cüneyt ise Feride yi evlenmek icin daha yeni ikna edebilmiş dir. Feride Eylül’ün kardeşi olduğunu daha yeni ögrenmiş ve bu yüzden nikah da Cüney’te Evet mi hayır mi diyeceği şüphelidir. Eylül Cüneyt’in boşandığı, fakat hiçbir zaman sevmediği ve birlikte olmadığı eski eşidir.

Labels: , , ,



Leave A Comment:

Toplistler

Eğlence ve Komedi Siteleri Гласувай за мен в BGTop100.com Yatp.Org Dizin Sitesi toplist Topliste Grafikdream Vote for this Site @ Marsuhuba`s Topliste Power-Regenbogen TOP-XL arts-allerlei Gratis Billig Kostenlos Top 100 TOP-XL Stureplan Topp 100 Top Jewelry Sites Top Wallpaper Sites Top Watch Sites PARTY-BIBER Top Liste Hier gehts zur neuen Topliste Entertainment Blogs
blog links Site Ekle top sites
top sites Site Ekle Hit Toplist Toplist COOL LİSTEM TOPlist TOPlist akdizii.blogspot.com Site Analizi
Blogger tarafından desteklenmektedir.